lördag 10 september 2011

JODÅ JAG ÖVERLEVDE

Shit alltså!! Jag överlevde. Precis när vi lyfte så tyckte jag det va skithäftigt, men 5 sekunder senare blev jag livrädd när det gick uppåt. Väl uppe och koncentrerad på filmkameran så va allt lugnt. Filmade när lillebror va inne vid publiken och vände en sväng, när en annan körde igenom ett kostängsel där bonden fick jaga in sina kor, lite längre bort körde samma kille av eller nåt igen och då låg någon på vägen med så ambulansen va där med. Vi såg ju ambulansen köra ut så vi följde ju den i luften. Jag måste ju säga att det va ju en kanonidé att kolla på rally uppifrån!! Coolt. Men när jag kom ner såg jag att det såg ut som om jag lipat i flera timmar, helt svullen under ögonen för det blåste ju rätt mkt och tårarna rann... Typiskt att det va en massa folk på flygklubben när vi kom tillbaka för de hade korvgrillning mm. Men jag tittade ner och tänkte inte visa mina svullna ögon. Sen blev jag stel o konstig i huvudet med, sitta över 3 timmar i ett öppet plan mer hörlurar och blåst. Får jag nackspärr tro?


Nu ska vi bort och se om lillebror kommit i mål, jag va tvungen att släcka törsten bara. Inser att jag hinner med inflyttningsfesten med, äääääven om sängen är lockande efter 2 timmars sömn inatt... Men å andra sidan känns det som om det va ett tag sen jag va på fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥