tisdag 13 september 2011

PINSAMT

Nu har vi kollat på några avsnitt av Solsidan. Har några avsnitt kvar nu bara. De flesta avsnitt är ju skitbra men en del är ju lite överdrivna...

Asså, så pinsamt. Jag fick ju ett nytt spinningkort så funkade inte det heller... Idag va det en annan som va i "receptionen" och så sa jag som det va, att jag fått ett nytt kort och jag kan fortfarande inte logga in. Men att jag kunde det första gången jag bokade. Å vi har kollat personuppgifterna så de stämde. M, visst, han testade att logga in på mitt kort, så frågade han efter personnummer igen. Så tittade jag och då såg jag att han skrev många siffror där koden skulle stå. Så sa jag, men sååå lång kod är det ju inte... Då är det kortnumret som är inloggning och personnummer som är koden... Tro fan jag inte hade någon koll kom jag på, för när jag gjorde det första gången hjälpte ju A mig.... Daaaaa, där kunde de kollat länge med datateknikern och aldrig fått rätsida på mitt problem!! Jaja, nu kan jag logga in och boka pass igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥