fredag 9 september 2011

KORTSPEL O FINA VÄNNER

Ok, det blir till att lägga mig tidigt ikväll!! Jag blir hämtad 7 imornbitti så det gäller ju att sova nu ett par timmar innan jag ska upp och jobba. Sen beror det ju på lite när jag är hemma inatt igen om det är lönt att lägga mig eller inte. Ska ju upp 6 igen...

Vi cyklade ner till Loshult i eftermiddags. Vi tänkte inte stannat så länge, jag skulle bara lämna en liten present. Men vi blev bjudna på tacos, mmmmmm GOTT!! Å så spelade vi kort ett par timmar :-) Alltid lika trevligt!! Jag är så glad att vi har så fina vänner!! De är ett par som jag kan lita på i vått och torrt!! (Å jag påminde de om sin bröllopsdag i veckan med, det är ju tuuuur de ha mig som vän, haha)
Innan vi cyklade hem hann det bli både mörkt och kallt, men det va ju rätt varmt inomhus och det ska bli rätt skönt att krypa ner under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥