torsdag 25 april 2013

BARN SOM VÄXER FLERA CENTIMETER ÖVER EN NATT...


Det va ju inte meningen att slänga upp en salladsbild idag igen, men jag kunde inte låta bli!
 
Jag har precis varit och handlat och när jag va påväg hem funderade jag på att köra inom och köpa färdig sallad man plockar ihop själv eller om jag skulle hem och göra en själv, jag hade ju trots allt varit och köpt grejerna till salladen... Jag gjorde min egen☺ Spenat, fetaost, oliver, paprika, tomat, kräftstjärtar, rädisor och gräddfil mmmm I ♥ IT!!
 
Imorse skrattade vi gott, Max gick och hämtade ett par jeans och klädde på sig... Han har nog växt 5cm inatt, helt plötsligt va de är för korta! Han ville bestämt ha de på sig ändå men neeee det fick han faktiskt inte. Inte korta haha. Theas vårjacka blev med för liten på en natt typ så idag köpte jag en ny till henne. Det fanns en snygg jacka till tjej och så fanns den sista i hennes storlek, lycka☺
 
Om en stund ska jag va på försäkringskassan på möte så nu får vi se om vi kommer fram till något. Jag sover ju fortfarande 1 timme nästan varje dag. Energin ska väl räcka till åtminstonde lite mer än träning? Det sägs ju att man blir piggare av träningen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥