fredag 5 april 2013

TIPPEN, IKEA OCH BOKLEVERANS

Imorse åkte jag och kusin bort till tippen och blev av med skräpet! Sen hem och vidare bort till B och barnen för vi skulle bort till Ikea Fynd och kolla läget. Jag köpte en filt... Nu måste jag ju tänka ut nåt till tv-rummet för det passar ju inte med lila ljus, gardiner, filt, kudde nu när det kom in andra soffmöbler.

Sen hade jag tur och fick bokleverans idag, lagom till helgen och allt :-) Lailas bok beställde jag för jag va nyfiken på recepten. Femtio nyanser får jag ju fortsätta på när jag ändå läst första boken.

Så nu sitter jag i solen och BLÅSTEN, men jag sitter halva jag inne på altanen, smidigt med skjutdörrar, så sitter jag i lä :-) Ska läsa lite nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥