torsdag 25 september 2014

BEGRAVEN....

Igår eftermiddag blev det lite sorgligt här. Våran lille Stampe/Simon (han hade flera namn) begravdes. Han fick ett grymt och snabbt avslut på livet men han slapp lida iallafall. Barnen skrev en fin skylt till hans grav, de la honom i en låda, grävde ner honom och satt blommor på graven.
Jag har varit vaken sen 3 imorse så nu väntar jag bara på att få gå till frissan sen ska jag hem och lägga mig! Funderar på om jag bara ska toppa håret eller klippa av en bit. Smidigt att bara sätta upp i en tofs när bebisen är här, men sen när det börjar trilla av är det ju inte så snyggt om det är jättetunt och bara hänger.... Det växer ju ändå som ogräs☺
Jag får ju alltid en kopp kaffe serverad på sängen varje morgon, men idag räckte det inte med en kopp... Det blev en take-away när vi åkte till bussen med. Hoppas jag piggnar till. Men nu ska jag bege mig till frissan, det är ju så härligt att sitta där och bli pillad i håret!! Nästan så jag somnar, men den risken är inte så stor eftersom hon är ganska pratglad☺

5 kommentarer:

  1. Haha kan de va min goa svärmor ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det va din härliga svärmor!! Hon hade även en sittvagn till oss :-)

      Radera
  2. Tråkigt med Stampe/Simon, hoppas barnen tar det bra /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. MMmm, jag tror jag tog det värst.....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥