fredag 12 september 2014

VILTTRÄDGÅRD OCH EN LITEN MAGE

 Redan fredag! Skönt och skrämmande på samma gång, vi går in i ännu en ny graviditetsvecka vilket är ännu en dag närmare förlossningen☺
Idag är min telefon äntligen påväg till mig! Jag ska ju inte ropa hej än eftersom det tagit nästintill 6 veckor att få tillbaks den!!! Men nu har jag fått kolliid på den och kan följa den på posten.se och nu är den näääära, den kommer idag om nu inte något händer på vägen. Äntligen kan jag instagramma igen☺ Jag är bara lite smått sur över att det tagit 6v istället för 2... Vi får väl se om jag ska behöva betala fullpris.... I vilket fall är jag glad över att få ha min telefon igen☺
 Vi har lite vilt i våran trädgård, detta söta lilla enhornade rådjur gillar våra äpple. Hoppas han klarar sig undan jakten i år för han får så gärna vara här och hälsa på.
 Rätt mysigt och gå upp på toa och så är där lite djur på baksidan. Vi har en rävvalp som stryker omkring med. Han är inte lika välkommen....
Nu väntar vi bara på att det ska stå en älg vid äppelträden med men än har vi inte sett någon. Han står så nära och ändå va hundarna ute i sin gård...
Igår tog vi massa magbilder igen. Jag är mest förundrad över att jag inte gått upp mer, men det gör inget! +11,5 kg är tillräckligt☺ Asså snaaart får vi hålla det där lilla knytet i famnen♥ Å en sak är ju säker, den är ute till lille H´s dop iallafall☺

Nehe, nu ska jag göra mig klar, ge hunden medicin, på med mascara, köpa frallor och bort och träffa de gamla tjejkompisarna för frukost☺ När jag har hämtat hem barnen + kompis ska det bakas. Vi ska fylla på frysen så vi har lite att bjuda på när bebis tittat ut. Annars går det ju alltid snabbt och smidigt att slänga ihop en kladdkaka men det bjuds det ju alltid på i detta hus..... Det fick jag ju t o m göra med ögonbindel på min möhippa☺

6 kommentarer:

  1. Fantastisk känsla, den som väntar på något gott... Jag tyckte många gånger att det var tufft att vara gravid men ibland kan jag konstigt nog sakna det, på något sätt mådde jag såå himla bra då och som sagt, full av förväntan:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland är det lite jobbigt men jag kommer nog sakna magen sen när den väl bara är där - degig!

      Radera
  2. Men åh så söt!!!! Särskilt med bara ett horn sådär, hoppas också att den klarar sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han får gärna bo här☺ Vi skakar ner äpplen till honom så han ska hålla sig kvar♥

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥