fredag 21 november 2014

FREDAG IGEN :-)

Baaam, så va det fredag!! Najs. Även om helgen kommer försvinna lika fort som den kom så är den ändå här NU! 

Idag efter skolan ska vi dela ut jultidningar, ett av barnen ska till optikern och kolla synen, vi ska passa P ikväll och jag har lovat Max spela biljard med honom. Han fick spel i premie så det ska vi testa.

Ah, jag beställde ett par nya jeans nu för jag har gått i mammajeans ett tag. Jag chansade på storlek men de passade perfekt :-) Jag måste ju ha några innan jag kommer i mina vanliga. Sorterade högen, säkert 20 par, o såg storlekar som jag nog aaaaaaldrig kommer komma i igen! Men jag har ju ett par gamla jag kommer i ändå :-) Höfterna tar väl ett tag på sig att dras ihop... Hon är ju ändå bara 6 veckor gammal.
Mina älsklingar❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥