fredag 14 november 2014

SÅÅÅÅ SÖTA KLÄDER! Å LÅDAN MED ;-)

Idag har Malin och Anna varit här och Malin har aldrig träffat Tuva innan så hon hade såååå söt present med sig!
Jag älskar ju asken som va till!! Den ska jag ha framme i jul :-)
En supersöt mössa!! På baksidan är det;
Leomönster! 
Å på bodyn är det riktiga tassar. Jag tycker det är riktigt fina grejer! De hade köpt det på Huseby och det är en väns svägerska som gjort kläderna.

Malin hade med sig fruktsallad och kesella till, riktigt gott! Måste bli bättre på att äta fruktsallad. Bättre än kladdkaka haha.

Ikväll blev det kinamat, jag har varit sugen på det länge men det har alltid slutat med pizza. Men idag föreslog Linus det och då va jag inte sen att hänga på!! Men nu klarar jag mig utan det ett år till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥