tisdag 25 november 2014

IVÄG PÅ FM OCH JOBB PÅ EM

*Jäsp* här sitter vi framför Nyhetsmorgon och hade ju chans till liiite sovmorgon. Men vi va uppe samma tid som när de större ska till skolan :-)
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer så ska vi åka, vi ska till pappas jobb och köpa lite mer lampor och sen ska vi vidare till pappas sambo. I eftermiddag ska jag faktiskt in och jobba ett par timmar :-) Chefen ringde förra veckan och de hade kris denna veckan och jag har ju sagt att jag kan jobba lite i jul, men 3-timmarspass i o med att jag ammar (men hon tar flaska med). Så då chansade hon och ringde så jag löste det och ska in 3 st pass denna veckan. När jag väl hade löst det så stannade jag upp och tänkte nej, vad har jag gjort. Hur ska jag klara mig.... Men Linus är ju hos henne så det går ju galant såklart!! Hennes gudfar ska få passa henne lite imorn innan Linus slutar :-)
Igår hade jag lyxen att Tuva sov 5 timmar i streck, vissa nätter händer det ;-)
Innan barnen åkte igår så gjorde Thea chokladpudding. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥