lördag 22 augusti 2015

MERA FORMEX

Ojoj, lite sent här ;-) Vi dricker lite vin, äter lite ost och borstar tänderna haha. Här händer det grejer! Min tur snart om jag väl bestämmer mig, för vad? Det får ni se imorn! 

Iallafall, fortsättning på fooooormex; 
Vi har ju letat efter fröken Wahlgren. Men nä, hon ville visst inte vara där idag. Men bilder på henne fanns ju och såklart hennes kollektion som hängde på fina klädställningar.
Vi gick monter upp och monter ner.
..
Åh, i Odd Mollys monter såg vi peeerfekta hemmagjorda klädställningar! De är gjorda i typ avloppsrör så Linus, hoho, titta här hur man kan göra ;-) Visst va de fina?
Å där under hängmattan låg sååå snygga sandaler! Gaah, frågade ju såklart om de va till salu. Nä! Det va inte många som sålde grejerna de hade i montern men vissa gjorde :-)
Sen va det ju alla dessa julsaker. Så jäkla mycket snyggt!
Hur många snygga kandelabrar hittade jag inte? Linus hade iiiinte blivit förvånad om jag kommit hem med en eftersom han vet hur länge jag trånat efter 
en. Men det blev ingen. Det skulle ju vidare på mässa både i Norge och Paris och behövde sina grejer o visa upp ;-)
Ser ni badkaret? Woooooaaaaaaooooo!
Sen hann vi kika i Laila Bagges hörna med innan vi skulle träffas i "vår" monter. Men det får jag visa imorn, nu är det ju för sent och alldeles för många bilder kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥