söndag 16 augusti 2015

NU DRAR DET IGÅNG

Nu är det bara en dag kvar innan allt drar igång på riktigt. Skolan börjar på tisdag, i helgen ska jag till Stockholm på Formex (hur fort har inte tiden gått!!) och veckan därpå börjar jag sälja kläder från Love Forever. Sen kommer ju tiden bara rusa förbi, ännu fortare än den redan gör.
Men igår åkte vi iallafall ut till östkusten men det var tydligen till väst vi skulle kört. Om vi ville haft kvar solen som fanns hemma. Men vi hade det jättebra, det var ju inga kalla vindar eller nånting så barnen badade och lekte. G och hennes familj var nere i stugan så de gjorde oss sällskap på stranden och hade kaffe med sig. E och Tuva skiljer det ju bara 2 månader på så det är ju extra kul :-) 

Max och Linus är ute på bockajakt nu ikväll så här är det extra tyst. 
Åh, nu var det min tur att få ögoninflammation och jag kan inte minnas att jag haft det innan. Men det är ju tur inte ögonen rinner och kladdar lika mycket på barnen som det gör på mig. Det är ju fruktansvärt irriterande att inte kunna ha linserna i. Men bara det är borta till helgen så är jag glad ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥