onsdag 8 april 2020

PÅSKHAREN

Herregud vilket vårväder alltså, hela kroppen spritter av glädje🙃 Det lockar att ta med en brassestol och sitta i lä på rasten på jobbet men det är rätt skönt att svettas på en powerwalk med haha. Nu när de stora barnen är här så kan jag och mannen gå en liten runda tillsammans med hundarna när de små somnat och det är riktigt skönt. Det är ju mörkt när vi kommer hem och lite kyligt men jag sover sååå gott. Ikväll va jag och Tuva ute på en joggingrunda, hon cyklade med mig och vi pratade om deras påskfirardag på förskolan, att påskkaninen va hos oss på mitt jobb innan i veckan och lite allt möjligt. Rätt som det är ser vi en hare och det är nog första för i år och vad passade bättre än att den satt där i en trädgård lagom till påsk? Det var ju självaste påskharen! Han är ju på väg till oss med eftersom det inte är så långt mellan husen så han är säkert här till påskafton🙂
 Här är påskkaninen som va på jobbet. Den lämnade en melonkyckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥