söndag 5 april 2020

SÖNDAGSLUNK

Imorse mötte jag upp en jobbarkompis på gymmet, det va vi och 2 till haha. Vi va där rätt tidigt så när vi väl va färdiga så började det komma fler.

Jag, mannen och barnen har varit ute i stort sett hela dagen, kaninen har fått upp sin rastgård ute så nu har han större plats att springa runt på om dagarna. Vi plockade påskris och satte fjädrar både inne och ute, gick en runda med alla hundarna,  slappade på altanen och bara njutit av det fina vädret.

Denna jobbvecka innehåller ju bara 4 dagar och jag har minst sagt korta dagar vilket är underbart när de stora är hemma på påsklov. Imorn eftermiddag är det lite stressigt men det ska nog reda till sig. Många tider att passa med utvecklingssamtal, till polisen för att ta pass, vårdcentralen och lite sånt. Måste komma ihåg att ringa vetrinären och ringa så jag får byta till sommardäck. Jag har ju beställt nya däck som kommit så jag behöver väl köra ut där snart.
När vi inte kan ses på helgerna får vi snacka facetime jag och Linda🙂 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥