lördag 4 april 2020

VÅR DAG + ETT BRA ERBJUDANDE

Innehåller reklam för Lindex SE

Ja ännu en helg i "social karantän" men vi har varit ute nästan hela dagen, först i skogen och grillade korv och lekte kurragömma.
Det var ju så fint väder och härligt i solen.
När vi kom hem tog Tuva cykeln och jag tog Jäger sen skulle hon följa med när jag sprang en runda, det skulle bli en uppvärmning innan styrketräningen men Tuva fick bestämma håll så det blev 7km. Det blev bara ett par övningar till sen.

Efter middagen tog vi kväll, kollade lite tv, gotte sen läste vi Bamse innan de la sig.
Nu blir det ett glas vin och lite choklad. Jag ska visst va på gymmet kl 9 imornbitti fick jag på messenger😉

Innan jag stänger ner måste jag tipsa om att Lindex kör 30% på allt! Även 
reavaror och detta gäller imorgon med. Du måste ange kod: all30 i kassan. Klicka här eller på annonsen nedan för att komma direkt till shoppingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥