torsdag 2 april 2020

UTBILDNING, TRÄNING OCH HEMMALIV

Så här såg det ut på bordet idag när jag var på TAKKutbildning🙂 Det var riktigt roligt att lära sig tecken och nu ska jag komma ihåg att använda de jag lärt mig än så länge. Det dröjer några veckor tills nästa tillfälle🙂

Jag har avslutat min kväll med ett träningspass så det lär kännas i benen imorn😅 Jobbarkompisarna tycker vi ska åka till gymmet men jag kör helst hemma nu. Kan tänka mig gymmet någon enstaka gång. Man ska ju vara positiv och det positiva nu är att jag aldrig varit hemma så mycket om kvällarna som nu, så jäkla skönt!! Alla föräldramöten, andra möten och grejer är ju inställt och träningen blir hemma. Älskar det!! Har aldrig tankat bilen så här lite innan heller då vi jämt far och flänger känns det som. Tänk så mycket tid vi får i familjen❤  Mannen bestämde att vi skjuter upp badrumsrenoveringen med så då kanske det blir ett nytt försök till Örebro när tillfälle ges😉 Jag funderade lite på sommaren innan, tänk om vi inte får åka iväg då heller då skulle jag vilja köpa en lite rejälare pool. Ingen nedgrävd utan att stor som står på gräsmattan jag ha sett nån form som är gigantisk i typ plast eller nåt. Det är väl livsfarligt innan alla barn kan simma.... Jaja, drömma kan jag ju.

Älskar att det är fredag imorn och fredagsmyset är redan fixat för nu gäller det ju att planera haha. Nästa vecka är det ju påsklov och då har jag min bra vecka schemamässigt och imorn har jag öppning så jag slutar tidigt. Hoppas bara blåsten avtar så jag kommer fram utan problem.

1 kommentar:

  1. Precis så är det jag som håller mig hemma sparar mycket bensin. Men inget vidare med värken, hade behövt de varma baden. Hoppas snart det blir normalt igen.
    Fin helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥