tisdag 31 mars 2020

VÄLKOMMEN APRIL

Wow, imorn är det 1a april och då är det verkligen vår. Men mars har bara susat förbi, många gånger har jag funderat på om det varit mars eller februari... Härligt med ljusare kvällar och fina dagar. Solen gör en gott!

Igår var jag och Tuva på hennes simavslutning, det var bara en vuxen per barn som fick följa med så vi var inte så många i simhallen. Det känns lite märkligt att vi inte får göra "som vi vill"längre. Men någon gång återgår väl livet till det vanliga hoppas jag🙏

Ikväll tog jag Jäger och sprang 3km som uppvärmning till styrketräningen sen. Vi jagade både rådjur och kanin, han började kuta och skälla först när det var rådjur nära och sen när vi såg vår gamla kanin på en skogsväg. Då fick vi upp pulsen bägge 2 iallafall haha.


Älskar fina kvällshimlar, så vackert.

Jag säger bara: april du är SÅ välkommen🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥