onsdag 25 mars 2020

VÅFFELDAG

Det finns ju dagar för allting men det finns 2 dagar som jag gillar lite extra och det är fettisdagen och våffeldagen. Jag äter oftast 1 semla om året och det är på "rätt" dag men i år har det blivit 2st för de små älskar det så vi gjorde egna igår.
Å idag är det ju våffeldagen och jag hade lovat Tuva att jag skulle göra det så det fick det ju bli😉

Men hörrni herregud så härligt väder det är! Dessa dagarna har ju varit helt fantastiska! Igår sprang jag 8km efter jobbet innan jag körde hem, perfekt när jag inte behövde hämta barnen haha. Jag har 30 min rast och då går jag en runda i snabb takt men när det blir lite varmare så hade en solstol i lä lockat.
Förhoppningsvis slipper vi snön i maj och får en fantastisk vår och sommar, det har väl naturen råd med så mycket som det regnat denna höst och vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥