onsdag 11 mars 2020

DUSCHDÖRRAR/VÄGGAR

Wohooo, nu närmar sig badrumsrenoveringen med stormsteg och jag längtar! Jag och barnen tar in på hotell med svägerskan och barnen + min svärmor medans badrummet ska rivas, då kan de hålla på dag som natt. Visst, det är strax över en månad kvar men det ser jag som positivt för duschdörren/väggen är inte beställd så det måste vi göra. Jag har snöat in mig på industrivägg med glas visst äääär det SNYGGT! Mannen håller med om att de är fina men han är inte riktigt med på noterna men jag håller tummarna för att han ändrar sig😊 Det finns väl någon utställning att titta på hoppas jag.
Det är ju fint att ha glasväggar som rumsavdelare med fast jag tycker ju dörrarna är allra snyggast. Jag har verkligen fastnat för den översta dörren så jag håller både tummar och tår nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥