söndag 8 mars 2020

HELGEN

Vilken härlig helg vi haft🙂 Igår var vänner från Nybro här och det va så skoj att ses, det kan gå jättelänge mellan gångerna vi ses och ändå är det precis som vi sågs igår när vi pratar.

Idag åkte vi ut till skogen efter frukosten, kollade till åtlarna, lekte, grillade korv och njöt av naturen.
Barnen älskar det och vi hade lilla Sune med oss som gick på upptäcktsfärd.
Jag fick en rätt häftig bild på Oliver för han står bakom grillen men lågorna kom med på kort.
När vi kom hem så åkte jag till gymmet 1 timme sen blev det bad med barnen. Peeling, ansiktsmask och hårinpackning är söndagsrutin.
Jag ska plocka fram lite tills imorn och sen krypa ner och läsa. Är riktigt trött så jag tro jag skulle kunna somna på studs.
Thea ska praktisera på jobbet i veckan så imornbitti ska jag hämta upp henne❤

2 kommentarer:

  1. Härliga foton så skönt och va ute i naturen, bättre det än sitta inne för mycket.
    Häftiga foto på Oliver, stora barnen börjar bli tiden den går så fort.
    Hur går det med corona där du jobbar? tycker det är så otäckt känner faktiskt en viss oro för det hela.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de växer de små liven och Oliver har börjat prata en himla massa och ett par ord i taget nu :)
      Har inte hört någon om corona där jag jobbar men det kommer ju närmare och närmare och jag såg på nyheterna och en dokumentär så jag ska nog vara lite mer försiktig. Jag ska inte gymma på ett tag tänkte jag så nu kör jag hemma igen + ut och springa istället.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥