tisdag 28 juli 2020

ÄLGSAFARI OCH BRÖLLOPSDAG

Nu har vi varit hemma ett par dagar och det är ju full rulle här, igår var elektrikern här hela dagen, svärmor och svärfar var här (han är snickare) så det händer massor men det är mycket kvar!

Svärmor, jag och barnen åkte på älgsafari. Häftigt att älgarna är så tama att det går att klappa dom.
Jag och mannen hade bröllopsdag igår och vi firade  Ullbröllop
Vi brukar vara ute och fiska när vi har bröllopsdag men det funkade inte riktigt i år.

Min Diesel har försvunnit, hon har varit borta 1v minst och hon lämnar typ aldrig tomten utan oss. Jag börja tvivla på om hon finns mer för hon är halvdöv och lite skruttig. Min gamla gumma❤

5 kommentarer:

  1. Grattis till bröllopsdagen.
    Vilket älgsafari var ni på? Mvh lovisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Vi var i Markaryd på älgsafari

      Radera
  2. Grattis på erd ag! tiden den rusar står inte still.
    Vackra djur onekligen, hornen är ju så stiliga på en älg.
    Är ert badrum färdigt så ni kan va hemma igen kanske? Och hur mår ditt huvud, hoppas det inte är sämre utan du orkar med tills du får tid i Lund.
    Nu har vi fått vårt åttonde barnbarn så underbart så många att älska.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och grattis till dig :) Härligt med barnbarn det ser jag med fram emot om...många år haha. Är det stort åldersspann på dom?

      Badrummet är inte klart på flera veckor, det revs ut från grunden och han som ska kakla/klinka har semester just nu. Men takkupan som är i badrummet fixas med just nu så igår målade jag många brädor!

      Huvudet har varit lite bättre nu sen förra veckan och det är riktigt skönt :)

      Radera
  3. Hej. Härligt i Skåne bor ju jag också. Mitt äldsta barn barn är tio år sen går det neråt till den här lilla prinsessan. En av de mina fick sitt femte och den andra har tre, ja du vilka gåvo att få och ge sin kärlek. Skönt du inte är värre med huvudvärken. Jag har själv en sådan värk idag fryser av den, jättedrygt. Åh kattungar så mysigt men så härligt er katt kom tillbaka, lilla gumman. Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥