torsdag 16 juli 2020

PUKAVIK IGÅR OCH ENSAM HEMMA IDAG

Idag har jag en dag hemma själv, mitt huvud behövde vila! Mannen och de små har åkt till hans föräldrar och jag stod i valet och kvalet att följa med. Men mitt huvud gjorde att mitt humör inte riktigt gick att hålla i schack så jag valde att vara hemma. Svärfar som lagar så god mat *suck* haha.
Jag gjorde räkmackor till mig istället.

Jag har städat Tuva och Olivers rum och fått ordning där och sen sprang jag en tung mil. Somnade ute en stund och hade tur att solen orkade igenom molnen emellanåt och sen gick jag och Maister en sväng och hittade kantareller så nu är Tuvas frukost fixad🙂

Igår åkte vi till Pukavik och hälsade på min jobbarkompis som hyrde stuga där med familjen. Det regnade i stort sett hela tiden men vi var nere vid havet och en del badade, sen grillade vi och lekte kurragömma med barnen och charader.
Min fina vän❤

Imorgon måste vi börja tömma badrummet för nästa vecka börjar renoveringen. Jag och de små byter bostad med min bror lite grann då han ska vara här och hjälpa mannen att riva ut.
Nu ska jag njuta lite till av lugnet. Å äta choklad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥