tisdag 18 augusti 2020

SKOLDAGS OCH 25% RABATT

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Eleven SE

Sååå mysigt när det börjar bli mörkt redan innan klockan är 21, jag sitter här med nötter och en kopp te. Barnen sover och mannen är ute på rådjursjakt, jag slutade sent idag så jag handlade och hann sätta in grejerna i hallen innan jag var på väg ut på min springrunda. Det var ju lite bråttom för vid 18 skulle mannen köra ut till skogen så det blev bara 5km idag... 

Imorn börjar skolorna här så jag kan ju bara gissa hur många barn som ligger med pirriga magar just nu, Tuva tycker det är kul att hon ska träffa sin klass hela dagarna nu istället för bara fritids. Max tycker det ska bli jättekul att börja 7an och ny skola, Thea ville hoppa av och skaffa privatlärare ööööhhhh, hoppas hon skojade! 

Nu börjar det likna något i badrummet, idag har vi fått klinkers och imorn tror jag att kaklet kommer upp det blir nog super detta! Jag håller ju på att köpa på mig lite nya produkter och i helgen köpte jag badlakan och handdukar. Men nu måste jag tipsa om att Eleven SE har 25% rabatt på Rituals och jag vet inte hur länge det varar eller när det började så jag passade på att beställa så fort jag såg det!
Jag köpte först detta, en nattkräm och en ansiktspeeling sen insåg jag att jag får ju "passa på" när det är 25% haha så idag beställde jag micellar water som är en ansiktstvätt, den tar allt och ansiktet behövs inte tvättas av efteråt. Jag köpte även ett serum för det jag hade tog slut nu ikväll. Hoppas på snabb leverans nu :)
Men jag väntar ju fortfarande på ett paket med massa produkter som ska vara i duschen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥