onsdag 19 maj 2021

JAG BESEGRADE BEROENDET!

 Ni anar inte hur stolt jag är över mig själv just nu😀 3e dygnet utan nässpray!!! Jag vet inte ens hur många år jag sprayat sönder mig, säkert 10... Sen i perioder innan dess. Jag har sprayat avigt och rätt och i ”förebyggande” och hade t o m med mig nässpray in på operationen i december. I söndags bestämde jag mig, jag tar inget mer och tänkte vänja av en näsborre i taget för det värsta som finns är ju att inte få luft! Meeeen jag har haft sån tur att jag varit täppt i en sida i taget så jag har lyckats att inte ta ett enda sprut😀 Mannen är imponerad och sa ändå att när jag väl bestämt mig för något så har jag ett jävlaranamma. Å så är det😀

Bye bye! FOREVER!! 

Fatta vad pengar jag slängt på nässpray.... Jag köpte 4st varannan vecka. Nu har jag köpt mig ett par nya löparskor och ska anmäla mig till ”let’s run” som är i sommar, 12v löparprogram. Den summan blir ju som en piss i Nilen om man jämnför😅

Imorse stressade jag som fasen innan vi kom iväg, hopplöst med sovmorgon🙈 Nu sitter jag här i väldans god tid istället... Jag satte mig i solen och kan dricka upp min smoothie i lugn och ro🙂 Skönt att sitta ute när jag vet att andra sidan dörren är smått kaos, ett par veckor till sen kan vi andas ut😉

Ha en fin så här mittiveckan onsdag❤️

2 kommentarer:

  1. Det är ju otroligt bra att kunna sluta så där, näsan tar stryk av för mycket och det vill till att smörja den noga efteråt. Du är en springande kvinna det är ju jättebra och ha sin rutiner. Är du helt bra efter operationen?
    Solsken från mig till er/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smörja med vad? Det har jag aldrig hört... Jag hörde på jobbet att en som var beroende fick Cancer i näsan av allt nässpray och dog av det.
      Ja jag har ingen huvudvärk alls och det känns precis som förr :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥