måndag 16 augusti 2021

1A DAGEN AVKLARAD

Guuuu det va lite segt att stiga upp imorse men jag är ännu tröttare nu haha. Jag hade öppning så jag slutade ju tidigt med men sen var vi hos tandläkaren för Tuva hade fått en tid. Ingen i denna familjen som fått hål ännu *peppar pappar* och det är ju himla skönt.

Så fort mannen kom hem stack jag ut och sprang nästan 1 mil för sen är det ju som ”alla” vet 16 augusti = bockjakten börjar så då skulle han ut på pass direkt efter middagen. 

Svettigt värre! 
Bad och fix med barnen sen kollade jag en dokumentär men nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna längre. Kort dag imorn med som tur är! 


1 kommentar:

  1. Puh hur orkar du springa så långt, blir matt av bara tanken haha.
    Ha en fin helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥