söndag 24 oktober 2021

VECKAN SOM GÅTT

Vilken vecka, det har varit jobb, vabb, vänner, ridskola, föräldramöte på innebandy och allt annat som hör till. På innebandyn så anmälde jag mig till att stå i kiosken imornkväll när det är match, så idag när jag hämtat Max hos en kompis så gjorde vi en plåt med kärleksmums. 

I fredags var vi hos Loshultarna en sväng och igår var vi på ridskolan jag och Tuva. Mannen har varit på jakt bägge dagarna i helgen men när han kom hem igår så stack jag ut och sprang en runda och så hade min kusin och hans familj kommit när jag kom tillbaks. Det blev lite vin och god mat. Idag tyckte jag synd om Maister som tydligen gått i jaktpension (det är inte ömsesidigt mellan husse och han!) så jag tog med honom och joggade 9km i hans takt. 

Jag fick någon notis på mobilen när vi va i Loshult och då visade deras dotter mig vad jag kunde göra. Roliga filter!

Jag såg en sån här bild på mig när jag satt utomhus men kände inte igen mig så jag fick fråga Anna om det var jag och var jag kunde ha varit någonstans😅
Får barnen bestämma så ska de ju köra 4-hjulning helst hela tiden. 
Nu har vi gjort oss klara för kvällen för nu jobbar jag denna veckan sen har vi höstlov och det ska bli såååå skönt! Jag och de små, sen hoppas jag Thea kommer hem lite med. 
Den här tyckte jag passade in rätt bra på mig…. 


1 kommentar:

  1. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥