torsdag 11 augusti 2022

SÅ HIMLA HÄRLIGT!

Vilka tidiga morgnar… Pappa är morgonpigg och frukosten är klar redan 8! Jag som gärna sover till minst halv 9 på semestern tycker det är väldigt tidigt😉 Vi brukar äta frukost efter Sommarlov på tvn men här finns varken tv eller knappt internet.

De är uppe och kollar kräftburar och metar innan en annan ens vaknat…

Vi har fått en andkompis som har bott här sedan hon fick lite mat. Badar barnen kommer hon gärna lite närmare.

Sååååå mysiga dagar och kvällar!

Oliver skulle skjuta anden…. Nog för att det är jäkligtgott med rökad and men det överlåter vi till svärfar😊

Idag fick jag skjuts in till bilen sen körde jag hem med Max, han har varit hos oss några dagar extra och älskade detta! Jag passade på att springa en runda och tvätta håret innan jag körde tillbaks till sjön och fick skjuts ut till ön.

Här inne bor vi, stugan syns inte från sjön.

Det är en rätt stor ö och ikväll gick jag och mannen en runda för att titta hur det ser ut. Lite granskog, lite bok, en annan del är björk. Vi kan ju bara än en gång konstatera att mitt lokalsinne är i botten! Jag va fullt bestämd över att vi skulle gå till vänster när vi ”skulle tillbaka” men jag hade som vanligt fel, vi hade aldrig kommit fram om vi gått som jag velat🙈

Vi fiskade i solnedgången nu ikväll. 
Här skulle jag kunna bo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥