fredag 5 augusti 2022

TUR ATT VÄNNERNA HAR GRÖNA FINGRAR…

Sån himla tur jag har som har vänner som kommer med sina egenplockade blommor i en bukett till mig när mina egna fingrar typ är svarta istället för gröna😂
Dessa hade min kusins fru med sig när de kom förra helgen och de står sig än. Denna donna är Dahliamästare!
Dessa kom G & T med igår när de kom på frukost🙂 Asså jag blir så bortskämd.

Idag har vi varit i Växjö och badat i badhuset, sånt mysigt regnoväder det va idag så passade det alldeles utmärkt. Precis när vi kom in mötte vi Tuvas kompis som varit här typ halva semestern så de blev ju jätteglada. Vi badade i 3 timmar innan vi var mätta på det. Vi passade på att göra ett par ärenden + äta innan så det var bara att köra hem. 
I lördags var vi på Öland och firade barnens kusiner och då tog vi hem Thea samtidigt så nu bor hon här igen. Jag håller på att trixa med skolbyte och annat som tar lite tid och energi. Men det löser sig förhoppningsvis innan skolorna börjar igen.

1 kommentar:

  1. Jättefina blommor, man kan plocka så vackar blommor i naturen ännu. Men vad sommaren gått fort eller det är väl sensommar eller hur? Renfanan tycker jag är fin eller så kan man ha oäka blommor i en vas som ser äkta ut. Lycka till med skoljobbet. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥