tisdag 23 augusti 2022

TOKSTRESSAR

Alltså jag i ett nötskal. Ikväll är det föräldramöte och jag stressade som fasen och hann inte ens färdigt med middagen för jag skulle cykla i någorlunda god tid och hinna andas ut lite innan det började. Aulan var stängd när jag kom så jag satte mig utanför men tyckte det va konstigt att det inte kom fler…. Kollade mejlen igen och då börjar det 30 minuter senare!!! Alltså… som jag stressade så kunde jag taggat ner och inte behövt få en halv hjärtinfarkt. Jaja, nu sitter jag här och kan andas ut🤪
Den här gossen fick 3e pris för finaste hanen, bästa avelsklassen och bästa uppfödarklassen. Han var excellent❤️ 

Nu börjar jag bli gladare på jobbet än vad jag har varit under hela våren. Våren var skit! Chefen är glad och jag är glad. 
Idag gav jag så mkt på jobbet så jag va dränerad när jag kom hem så jag måste hitta nån balans. Men lugnet kommer och jag ska omfamna det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥