söndag 25 september 2022

ANDRA PLANER

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig så vännerna som skulle kommit igår blev sjuka och det fick vi veta när vi preciiis hade handlat allting😂 Men min kusin och hans familj kom på middag istället, himla trevligt! Klippningen får vi vänta med tills nästa helg för mitt hår behöver verkligen en uppfräschning.
Natalie som var hemma igår har ju gröna fingrar men det har ju inte jag! Meeeeen när hon gick ut på baksidan så blev hon förvånad (jag med!) då hade mina sommarblommor visst blommat som inte kommit längre än till försåddskrukan. De stod så fina där i alla möjliga färger. Jag trodde ju de va döda men de stod dränkta där ute och då trivdes de visst😉
Något som jag har tur med däremot är mina rosor jag fick för 7 år sen när jag slutade jobba på förra förskolan, de blommar jämt och även nu😊
Denna fick jag skickad till mig😂

Nu är vi påväg till Skåne för vi ska äta på någon restaurang med svärföräldrarna och mannens syster med familj för idag fyller svärfar år.

2 kommentarer:

  1. Ja men så härligt med Skåne, det är ju där jag trivs bäst. Har många sommarblommor ännu, vi har ju milt och skönt så härligt. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har lite bilder jag får visa sen :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥