onsdag 14 september 2022

SENA KVÄLLAR

Nu börjar kroppen längta efter helg, eller sisådär fredag eftermiddag blir bra 😊 Igår var det en lång dag på jobbet, idag jobbade jag till 16.30 och sen direkt vidare till föräldramöte på Tuvas skola och det varade i 2 timmar så det blev ju lika sent ikväll. 
Tuva berättade om sin kväll på ridskolan och hon var jätteglad, ny häst och allt hade gått jättebra. 
Som tur är så slutar jag tidigt imorn för nu vill jag verkligen vara hemma lite med barnen, jag tycker det är hemskt med långa dagar när jag är hemmakär, kvällstrött och bara vill vara hemma med barnen❤️
Detta är jag om mornarna - för det mesta! Sen på kvällen är jag död och vill bara göra ingenting.
Nu är det sovedags när klockan ringer 4.45 imornbitti….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥