tisdag 20 september 2022

NYTT IGEN

Herrejises så trött jag är om kvällarna, det är verkligen fullt ös på dagarna. Idag fick vi veta våra nya arbetslag som är om 2v eftersom min avdelningskollega har sagt upp sig. Jag satt med chefen och kollade lite schema så nu är det löst men jag fick inte till någon tidig fredag men då hoppas jag på nästa termin istället🙂 Det kommer bli såååå bra! Jag har känt mig halv sen jag flyttade upp men nu kommer min andra halva upp om än på andra sidan dörren (som aldrig är stängd) så nu blir jag iallafall 3/4 hel igen😀 

När jag var på föräldramöte så hade barnen skrivit till sina föräldrar och vi fick skriva till barnen❤️

Ikväll blev det en liten rensning av hjärnan så jag tog 30 min jogging. Det kan behövas när de stora barnen inte riktigt gör som man ska…. Skönt även när det är intensivt på jobbet. 
Denna veckan är det något varje dag (utom fredag!) så då ska vi chilla lite som Oliver säger😊


2 kommentarer:

  1. Så fina ord det är så mysigt. Då blir du mer nöjd med jobbet nu känns väl bra/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns så bra i hela mig att jag trivs igen, nu är det kul att gå till jobbet😊

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥