torsdag 29 december 2022

LITE TIPS

Innehåller reklam för Parfym.se

Precis inkommen från en blöt joggingrunda, detta vädret är ju inte roligt, regn, regn och så lite regn på det.... Vi gick en sväng med barnen och hundarna i förmiddags så vi är ute iallafall men jag hade antingen haft snö eller vår. Det är skönt att komma in efteråt för brasan är tänd och lugnt och skönt. Jag ska hjälpa Thea sätta ihop en byrå vi köpte på Ikea för nån dag sen men jag drar mig lite för det är sååå tråkigt haha.

Blöt och tovig i huvudet men det blev en dusch och lite hårprodukter sen är det löst.
Jag använder ju denna duo till schampo och balsam och jag tycker det funkar kanon. Barnen använder med det











Jag hittade parfymen jag köpte till Thea i julklapp men minns inte om det är denna parfym  eller denna men jag köpte inte för lika bra pris som här iallafall.
Parfym.se har många bra erbjudande just nu och de har det mesta.


Tuva är och leker hos en kompis och vi andra chillar lite. Oliver säger ofta till mig chilla lite mamma. Jag ska ta och lyssna på honom och ta fram min korsordstidning😉

2 kommentarer:

  1. Önskar dig ett Got Nytt år! Själv har jag nån flunsa så dryg alltså.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma till dig. Hoppas verkligen du blivit bättre!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥