fredag 16 december 2022

SUCK!

Det är ju nästan skrattretande men jag räknade med att jag då skulle jobba 9 dagar i december för nästa torsdag eftermiddag går vi på jullov, tji fick jag!! Jag är uppe på 3 dagar än så länge för natten till torsdag vaknade stört kl 01.29 och mådde illa. Vågade inte röra mig men skulle gå upp och lägga mig sen va det kört. Men det blev bara en gång sen fick jag såååå ont i huvudet! Kollade febern igår å jodå den hade kommit igen😢 Så jag och Oliver höll oss hemma igår och idag. Det är ju fan men det är ju bara detta kvar sen är vi väl färdiga?
Jag hann gå med i luciatåget och det va mysigt.
I onsdags va jag med på ridskolan och gick en runda men igår kom det ju massor med snö. Det är så fint nu när solen lyser och det är alldeles vitt. När jag vaknade hade vi -17 så det är ingen värme direkt.
Här är Sack och han är en lätt ponny, travar mer än gärna och lyder Tuva minsta lilla hon visar vad de ska göra. En bra kombo de där 2❤️
Nu ska vi ta fredagsmys, ska hämta hem Tuva bara när skolan slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥