torsdag 27 juni 2024

VÅR MIDSOMMARAFTON 2024

Vi spenderade ju dagarna uppe i Kolmården och på midsommarafton började jag med att springa 10km. Så himla fint med vägen som gick längs havet.

Sen tog vi dagen inne på djurparken även denna dag. Jag trodde inte där skulle vara så mycket folk men det var rätt mycket. 
Vi började i Bamses Värld denna dagen. Det åktes karuseller för fullt.
Äntligen visade sig tigrarna, de hade gömt sig på torsdagen.
Kl 14 hade vi bokat delfinshow, där var knökfullt med folk! 
Herregud så duktiga delfiner och så mycket beröm de fick. 
Sen blev det ett spel och vi vann pringles till barnens förtjusning.
Vi ställde oss till kön för att åka Gondol, jag trodde aldrig jag skulle våga. Det var lite läskigt när vi var högst upp och den stod still ett tag och det blåste i ”hytten”.
Vi fick se lite andra djur som de inte hade inne på parken men åkte man linbanan så såg man dom.
Lejonet hade skön stil🙂
Hade buren haft ett golv där jag hade sett nedanför så hade jag aldrig hoppat i haha.
Vi kom lagom till bamses föreställning.

Oliver kramade Bamse lääänge! Sen blev det grillning på kvällen. En rätt lugn midsommar.

1 kommentar:

  1. Ståtliga djur, när djuren ligger på rygg är dom trygga. Aldrig jag skulle vilja åka högt upp i luften får svindel på kuppen. Ja så klart Bamse fick en varm kram han är ju så mysigt. Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥