söndag 4 augusti 2024

EN LITEN DEL AV VECKAN

Vilken lugn och skön vecka, att kunna ligga ute på altanen och slappa och lösa korsord - det är ledighet för mig. Sen har vi träffat Loshultarna en kväll och då passade jag på att springa dit (12km) och det gick på 10 minuter snabbare än sist så nu har jag ändå fått in några hyfsat snabba (för mig) pass på sistone. 
Det gäller att ladda redan från morgonen om löpningen ska ge någon effekt. Resorb dricker jag innan jag ger mig ut när det är varmt.
I Loshult fick vi GT som var riktigt smarrig!
Sen testade de att blanda en annan gin med bubbel men det var nog bara min som gick ner. Ett par glas åkte i slasken😂 Det var inget jag skulle blanda igen.
Något jag äter mycket nu är salami och brie på knäckebröd, mmmmmm!!
Gin vill busa med alla djuren och Alma går med på det så länge han inte smäller med tassarna framför henne. 
Nu måste jag trilla i säng för det blev inte mycket till sömn inatt….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥