torsdag 5 september 2024

UPPLADDNING

Det är lite mycket just nu så jag har annat att fokusera på än just skriva… 
Imorse gjorde jag min sista träning innan loppet på lördag och det blev en lugn runda på 8km. Det är ju sjukt varmt men klagar inte - älskar vädret! Om ett par timmar ska vi köra ner till Kristianstad jag och Jessica för att hämta ut våra tävlingsgrejer. Tuva och Oliver ska följa med så ska de få äta ute idag.
Jag står och väntar på bussen just nu, fritids glömde ta med Oliver ut till sin buss så han fick åka med i Tuvas nu, annars hade han varit hemma lite tidigare idag.

Å så blev det en paus på flera timmar….
Nu är vi hemma igen och har hämtat ut våra saker.
Det ska bli såååå kul! Jag ser verkligen fram emot det. Vi har sprungit ett tillsammans innan och det va mitt första men det är några år sedan nu. Vi tar tåg/buss ner till Malmö och checkar in. Sen måste vi ha i oss mat och powernap innan det är dags😅 Proseccon får vänta tills efteråt. Det ska vara 24 grader på kvällen så vi lär ju eftersvettas i evigheter. Där har jag lite fördel för jag lär va i mål en stund innan så jag hinner sitta och chilla ett tag innan Jessica kommer😎

2 kommentarer:

  1. Samma här njuter av det fina vädret ser att nästa vecka får vi regn det behövs säkert. Stort lycka till med midnattsloppet det kommer gå bra för dig! Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta väder, det ändrar sig fort haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥