lördag 28 september 2024

INSTÄLLDA PLANER

Dagens planer var att mannen skulle hjälpa sin jobbarkompis med sin renovering av sitt nyköpta hus, jag skulle springa 1,5-2h när vi skulle ut till min kusin och hans familj för kvällen. Natalie ringde och stämde av med tid eftersom hon hade varit och handlat både mat och på bolaget. En timme senare fick vi ställa in då Oliver hade fått feber. Efter en stund trillade deras son med dit. Jahopp, jag snörade på mig skorna och skulle ge mig ut och Sune blev helt tosig när han fick se mig, han lekte ju med barnen ute, så han fick följa med. 

Vi sprang 15km. Sen åkte jag in och skulle köpa lite ostar men det blev väääldigt mycket gott🙈 
Nu blir det ost och vin, mannen hade pizza med sig när han kom hem. Vår lilla sjukling är det inte så mycket med.
Imorn ska mannen ut och jaga vildsvin, jag ska springa intervaller med löpklubben, Oliver skulle åkt på kalas men det blir det inte. Så det blir förhoppningsvis en lugn och skön dag.

1 kommentar:

  1. Åh va synd om Oliver den tiden nu med alla möjliga virusar. Krya på honom och spring försiktigt nu när mörkret faller snabbt. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥