tisdag 30 juni 2015

9 MÅNADER SEDAN

Halleluja! Solen är här :-) Tuva sover i vagnen och det är min tid för avkoppling i solen. Det är fördelen med småbarn på sommaren - det går inte att ligga och pressa i solen på samma sätt utan nu blir det sunt solande :-)
Bah! Det märks ju att jag är helt otränad nu för tiden! Men ingen panik utan det jobbas upp sakta men säkert. Igår hade jag sjuk träningsvärk i låren när jag joggade och det va tungt.

Somnade halv 2 inatt och sen vaken en gång i halvtimmen typ och la en snurrande propeller till rätta i sängen. Lite sliten så vila och lek med vatten blir bra idag.
När jag låg vaken kände jag en röklukt i kudden och jag vet ju att det är spöken men inte farmor, men jag började tänka på henne direkt och så blev jag ledsen. Saknar henne sjukt mycket!! Idag är det 9 månader sedan hon dog :-( En tisdag för 9 månader sedan, exakt en vecka innan Tuva föddes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥