måndag 8 juni 2015

VARIT PÅ VÅRDCENTRALEN

Lilltjejen var trött så vi körde in till skolan lite tidigare, hon sover i bilen och kommer vara pigg och glad lagom tills barnen slutar :-) Måste inom fröhandeln och köpa lite foder åt djuren.

Var på vårdcentralen innan och det var som jag trodde, men det finns inget att göra. Men fick rådet att ta alvedon om det gör för ont för hon sa ändå Ipren ska du ju inte äta med dina njurar. Jag har en morfintablett jag kan ta om jag känner mig döende haha. (Skulle inte tro det) Den kanske har gått ut i datum med för de kan väl inte hålla i all evighet... Det är ju snart 5år sen jag åt de...  
När jag kom hem från vårdcentralen högg det till i hjärtat (igen), det är helt hopplöst. Gör ju så jävla ont och jag kan inte röra mig på ett tag. I vänster bröst sitter det, det hugger till som fan o jag kan bara andas små korta andetag. Kunde varken ta upp Tuva på en stund eller skälla på hundarna.... Jag lovade G ringa 1177 men jag har haft det så i många år, vet inte vad det kan va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥