tisdag 23 juni 2015

TRÄNINGSLUSTEN FLÖG PÅ!!

Ikväll kom Linus hem sent, så sent så det var tur Tuva vaknade tidigt imorse så hon fick träffa han idag ;-) Hon och jag har haft en mysig eftermiddag, vi har lekt den stunden hon kan tänkas sitta ner, vi badade badkar i 40 minuter och hon hade skoj när jag tränade. Jominsann! Idag kom träningslusten och det begäret var för starkt för att stå emot. Första gången sen hon föddes. Så jag var uppe och letade fram Paolo Robertos träningsdvd, det var inte riktigt läge att ge sig ut och springa när hon och jag var hemma själva. Å som hon skrattade när jag började :-) Men så kom hon på att hon var själv så i slutet fick jag göra knäböj med henne i famnen men det gick lika bra det, om inte bättre för det är ju nästan 7 kilo tyngd till. Jag har iallafall redan träningsvärk i låren!
Jag har 3 kilo jag ska gå ner tills mitten på augusti, jag har aldrig bantat och tänker inte göra det nu heller. Men jag vet att de där sista kilona är svårast. Jag ska  träna lite smått och inte äta godis varje dag, det räcker.

1 kommentar:

  1. Åh så härligt det är att träna när lusten bara infinner sig. Kämpa på!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥