måndag 5 juli 2010

Gris och husvisning

Nu har jag och Thea varit nere i byn och tagit kort. Jag vägrade le så vi fick ta kortet som det blev... Jag ser ut som en uppblåst gris!! Men det är ju bara polisen som ska kolla på körkortet och han har väl sett grisar förr....!? Mkt värre t o m!! Å det körkortet jag har nu har jag aldrig behövt visa ens så va skulle jag med ett till överhuvudtaget!?!? Jag har aldrig blivit stoppad på 11 år... Jag har ju t o m kört fram och tillbaka när de stått ute.

Nu har vi varit och kollat på det engelskinspirerande huset. Det var BRUNT!! Å ingen tomt... 3 plan... Så vi kollar vidare!!

Vi är ute och cyklar/går nu. Barnen cyklar. Jag har lämnat tillbaks klänningen jag lånat. Nu ska vi hämta våra cyklar på Sunnerbo. Sen hem och lägga barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥