måndag 12 juli 2010

Jägare & saft

När vi kom hem efter jobb & dagis gick vi och kollade i poolen.... Alldeles grönt... Vi skrubbade och tvättade så det blev rent igen. Men nu fyller vi inte på den förrens vi ska använda den igen. Blir det varmt får jag nöja mig med en skurhink med kallvatten som jag kan hälla över mig.

När barnen åkte blev det T O M T!! Vill ha de här jämt!! Hjärtat värker och jag vill bara hålla de hårt. Mina små hjärtan.

Det va ju så varmt och klibbigt så jag visste inte va jag skulle ta vägen. Vi tog cabben till maxi så vi blev lite avkylda. Det är kallt och skönt på maxi ;-)
När vi kom hem va Sambo glad och lekte med en mus på köksgolvet...


Våran lilla innekatt är en redig jägare....
Joppe skulle slänga ut den och hittade fler på altanen


Detta är vad kisarna hade hittat på medans vi var iväg en stund...

Vi har lämnat min bil på lagning. Ac'n strular. Så snart ska vi bli nerkylda i värmen igen. Påväg hem plockade vi fläder, hämtade min utlånade husnyckel. Hemma igen så gjorde vi fläder- och jordgubbssaft.


Nu ska vi äta lite jordgubbar och spela yatzy. Är lite sugen på en cider med. Tur jag är ledig imorn annars hade jag sovit....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥