torsdag 1 juli 2010

Var e solen?

Det skulle ju va jättefint idag, men solen kanske kommer när jag är hemma igen ;-)
Jag ska ner och träna och ta mina tryck strax. Sen hade jag ju tänkt slumra till ute. Börja inte jobba förrens ikväll, en liten stund.

Igår när vi stod och packade in alla saker i det slutgiltliga förrådet, det var på ett område där det bor bara "icke svenskar", så kom det en gubbe. (vi hade en vinkartong som höll upp dörren) Gubben tittade på kartongen och oss och frågade vad vi gjorde. "Flyttar in" sa jag. FLYTTAR IN!???? Frågade han. "Ja, ta en låda och hjälp till", sa jag.... Han glodde som han aldrig sett folk förr. Fast alla som bodde där tittade på oss. De kanske inte är vana att där är annat folk och springer....!?

Nehe dags att göra sig klar för slaveri en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥