lördag 3 juli 2010

Morn morn

Vi som skulle ha sovmorgon och vara riktigt utvilade... Jag vaknade halv 7 och snurrade runt, runt. Sen fick jag i o för sig kli på ryggen tills jag somnade om, men vaknade 9. Joppe somnade inte förrens 3 imorse för det va först massa liv ute och sen i lägenheten under... Han hade tagit på sig och skulle ner och säga till de vid 3 men då gick de, så nån annan kanske hann säga till de först.

Packade ihop alla saker och for till mig. Så nu är Joppe och handlar och jag la mig i solen. Har dammsugit först. För i eftermiddag kommer lite folk på förfest innan vi ska på bröllop. Det är HANNAS och HENKES stoooora dag idag :-) Så vi önskar de all lycka!!

Nu ska vi sörpla mkt bubbelvatten och till frukost blir det jordgubbar och fil. Jag har mått illa sen jag vaknade så jag är inte ett dugg sugen på nån alkohol idag...!! Det känns som om jag är bakis, men det är omöglich efter 3 öl igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥