tisdag 13 juli 2010

Seg start

Idag är jag ledig :-) Jag går på sparlåga. Det är så varmt... Kollade precis på vädret och det ser ju mysigt ut. Massa regn & åska idag!! Jag har startat en maskin tvätt så den är klar innan ovädret kommer. Kastade i en vittvätt och MASSA klorin... Miljövänlig är jag......inte....
Måste handla lite till lunchen & till mina fikagäster i eftermiddag. Joppe kommer hem på lunchen och ska få spagetticarbonara.
Det är mkt jag VILL göra men orken finns inte... BORDE gå o kolla blodtrycket så jag få väl ringa dit sen. Skulle kolla i den förbaskade sopsäcken full med kläder som jag vill kasta men Joppe propsar på att där finns saker vi kan spara till bebisen & nåt kan Tilda ha, så NÅNGÅNG i eftermiddag/kväll ska säcken tömmas på golvet och sen åker den i insamling!!
Vill strosa runt lite på Ikea, där är svalt. Så jag ska höra med kusin om hon vill med en runda senare.
När jag kör hem igen efter lunch ska jag sno med mig en sak från Joppes lgh som jag behöver här, den ska ju ändå hit senare så då kan den gott hänga med idag ;-) Synd jag inte kan smuggla med mig hans säng...

Reste mig upp & höll på att trilla ihop, bäst att ringa på en gång iaf...

1 kommentar:

  1. Men gumman då.. Hoppas du fick tid hos docktorn.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥