onsdag 22 september 2010

BACK ON THE OFFICE

Sådär ja, nu har vi påbörjat den långa dagen!! Vi var nere och åt frukost. Med tanke på hur många rum det finns på hotellet så va det ingen stor sal att äta frukost i... Men det va helt OK. Det är inte som hotellfrukostarna i Sverige direkt. Inte lika mkt att välja på.

Jag försökte få till en utsiktsbild från hissen men det va inte så lätt... 
Vi är på 6e våningen, det är som en liten damm utanför med skitäckligt vatten. Vi bor i utkanten av Paris, det är en bit in till stan. Jag skulle A L D R I G sätta mig bakom ratten här!! Folk kör som galningar. De trängs, kör mot rött, tutar på allt som är i vägen... Vi stod i ett rödljus igår och det va hur många som helst som körde om oss och körde mot rött... De tränger ut en i filerna. Inte konstigt att så många bilar är buckliga här kanske!? Jag kan tänka mig att skulle jag gjort nåt i trafiken som inte passade dom så skulle de mkt väl kunna hoppa ut bilen och börja gapa och skrika. Å sen hade de väl hoppat in och kört iväg igen för jag hade ju inte fattat ett smack ändå ;-)

Stackars den Spanska killen som är här med, han skulle åkt hem med flygen tidigt imornbitti men de strejkar så det går inga flyg på hela dagen... Hoppas han kommer hem på fredag iaf... Tur vi har bil haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥