tisdag 7 september 2010

LEDIG DAG IDAG :-)

Jag är uppe först, ändå jag är ledig!! Klockan ringde för 20 sekunder sen men jag har redan duschat och snart käkat klart.
När jag är klar ska jag först köra och hämta farmor sen blir det en tripp till Värnamo. Tänk va många minnen jag har där ifrån :-) Madde och jag va alltid där när vi va mindre. Där va vi coola och hängde vid "Skrevet". Det va tider det haha.
Men idag ska vi dit och hälsa på "farfars" barnbarn.
Usch det blir många mils körande idag. Jag som inte tycker om att köra långt... Till maxi är lagom ;-)
Måste hem och hämta mitt pass, jag skulle ha nåt ESTA eller va det hette till USA. Fast dit ska vi inte i år. Men Joppe skulle fixa det idag iaf.
Nehe nu ska jag klä mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥