onsdag 1 september 2010

MYS & VILA

Så fort vi kom hem från dagis sprang Thea in till granntjejen. Det är så roligt att de leker bra. Antingen är de här inne eller inne hos dom. Så fort de kommer hem från skola/dagis vill de leka :-) Det får dom mer än gärna!! Det är väldigt sociala små barn jag har!!
Max har med kompisar här på gatan men de är på dagis ännu.
Så nu sitter jag och Max under filten och tittar på "Jonja". (Ronja rövardotter). Han är så mysig och klappar mig på kinden.

Jag fick in en del kort i albumen innan, men är långt ifrån klar. Imorn ska jag fortsätta!! Jag är ju snaaaart klar och har fått in till nyår förra året... Kanske jag får in alla fram till jul innan det är dags gör nya. Phu. Men är det kul att fotografera så är det!! Fast det är ju liiiite skillnad med kameran och iphonen!!!! Jag älskar min kamera som, peppar peppar, har hållt hela 6 månader.... Det är mer än de andra gjort!! Men pajar denna med sen så blir det dock aldrig mer en systemkamera i Nikon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥