söndag 26 september 2010

HOME SWEET HOME

Usch, huvudet är verkligen på OFF idag!! Ingenting fungerar och det mesta görs bak och fram...
Vi va hemma 2.30 inatt sen tog det ju ett tag innan jag kunde somna, jag sov ju från Markaryd och hem... Joppe sa ändå till mig att sista biten hem får jag gärna vara vaken och hålla honom sällskap för det är den biten som är jobbbig att köra. Vad gör jag? Jo sover hela sista biten...

Idag när vi vaknat åkte vi ner till byn ooch käkade frukost. Det blev en räksallad för mig. Sen stack vi hem och kollade igenom alll min post, phu va mkt... Sen blev det storhandling, kylskåpet va ju ekande tomt. Så nu är det fixat, bara för barnen att komma imorn :-) Å va jag längtar!! Nu är vi uppe hos Joppe för han behövde sina verktyg till min Iphone, han sitter och fixar den nu så snart har jag förhoppningsvis en hel Iphone!! Eller ja, så hel den kan bli, det gick ju inte köpa en baksida till den så den förblir repig med en liten spricka i. Men det gör inget, huvudsaken är att jag ser framsidan!! Jag har ju bilderna i den på kläderna jag köpte till barnen så det får jag visa sen.

Nu har jag suttit och betalat alla mina räkningar.... Pust. Men jag undrar va företaget håller på med för det kom ingen lönehöjning denna månaden heller.... Å undra hur det blir att komma tillbaka till jobbet imorn egentligen för jag mötte en idag som sa det hade hänt en hel del denna veckan...

Nehe nu ska jag kolla lite i HM-katalogen som jag hade fått :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥